Monday 29 April 2013

Hıdırellez yaklaşırken Hızır Efendi'ye saygılar sevgiler...

Az önce saçma sapan güldüm. Ama gerçekten çok güldüm. Hala gülmeye devam ediyorum. Eminim ki uzunca bir süre daha güleceğim.

5 Mayıs hıdırellezmiş.

Bundan birkaç sene önce hıdırellez zamanı balkona kendimce bir takım şeyler bırakmıştım, hani Hızır Efendi gelip alırmış ve dileğin kabul olurmuş filan durumu sebebiyle. Böyle kalp şeklinde küçük kutular, anahtarlar, dikkat çekmesi için kırmızı bişeyler bişeyler...Fotoğraflar da vardı balkona bıraktıklarım arasında.

Çok inanmam ben böyle şeylere, hayatımda sadece bir kez yaptım hıdırellez'sel bir uygulamayı. Ama işte aslında inanmak mı gerekiyor bilmiyorum şu an.

Gülme sebebime gelince... O fotoğrafların arasında en sevdiğim brit'çiler de vardı tabii ki ve sadece Jaime Harding'in fotoğrafını sabah kalkıp balkona baktığımda bulamamıştım.

Jaime Harding şu anda facebook'ta arkadaşım :)

Kaybolan fotoğraf da şu aşağıdaki.

No comments: